Aktualności - www.pimedia.pl

21.12.2012

|PIMEDIA WYPROPOMOWAŁA POTENCJAŁ TURYSTYCZNY DOLNEGO ŚLĄSKA

Dlaczego niderlandzka królewna postanowiła zamieszkać na Dolnym Śląsku? Gdzie znajdują się jedne z najważniejszych dzieł polskiej literatury? I co wspólnego z Dzikim Zachodem ma polskie Western City? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziemy w serwisie internetowym Szlaków kulturowych Dolnego Śląska, stworzonym przez |PIMEDIA.

W czerwcu agencja wygrała przetarg dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, który został zorganizowany w ramach projektu "Promocja dolnośląskich tras turystycznych o znaczeniu regionalnym". Działania promocyjne |PIMEDIA przyniosły konkretne korzyści. Uruchomiony zaledwie 3 miesiące temu serwis został odwiedzony aż 300 000 razy, a założony profil na Facebooku jest lubiany już przez ponad 1,5 tys. użytkowników. "Ogromne zainteresowanie potwierdza, że działania zostały skierowane w dobrą strone i jak widać, dają świetne efekty. Serwis i profil w portalu społecznościowym w założeniach miały podkreślać walory turystyczne regionu i teraz już wiemy, że plany zostały zrealizowane z nawiązka"- podkreśla Marcin Łyźniak, project manager |PIMEDIA.

Oprócz wdrożenia i prowadzenia serwisu, |PIMEDIA zorganizowała kampanie odsłonową oraz artykułów sponsorowanych w największych polskich portalach internetowych, kampanie w wyszukiwarkach, a także przygotowała i wyemitowała kilkadziesiąt publikacji w prasie ogólnopolskiej i lokalnej. Wartość działań wyniosła ponad 1 mln złotych.

powrót