Marketing miast i regionów - Pimedia

Marketing miast i regionów


Jedno miejsce – różne oczekiwania. Co chce widzieć turysta, a co przedsiębiorca? Czy istnieje różnica w postrzeganiu między mieszkańcem a obcokrajowcem? Miejsce to marka – trzeba je właściwie wypromować; nie wystarczy tylko powiedzieć, że jest atrakcyjne. Należy tę atrakcyjność ubrać w odpowiedni sposób – podkreślić warunki geograficzne, specyficzną dla rejonu kulturę, organizowane cyklicznie wydarzenia i lokalne produkty.

Zajmujemy się marketingiem zintegrowanym – nie zawężamy przekazu do jednej grupy społecznej; kierujemy go do ludzi młodych i starszych, przyjezdnych z kraju i z zagranicy. Nie ograniczamy się do żadnego konkretnego medium – stawiamy na kreatywne podejście do tematu. Każda kampania stanowi dla nas wyzwanie – tworząc markę miejską, wpływamy na postrzeganie danego miejsca oraz, pośrednio, na jakość życia jego mieszkańców. Promujemy konkretne miasta (Katowice, Bytom, Berlin), regiony (uzdrowiskowy Dolny Śląsk) oraz kraje – jesteśmy otwarci pod tym względem na propozycje.